it.comp.giochi.action

Horizon Zero Dawn su PC

Lord Alucard

04/12/2019 17:32:49

https://youtu.be/W...

Russian gaming journalist, Anton Logvinov, has stated that Horizon Zero
Dawn is coming to the PC in February 2020. According to the journalist,
the PC version will be announced very soon and will be released so it
can boost the gameâ??s popularity for its upcoming sequel. Moreover,
Logvinov claims that he knows a few developers working on games for
PlayStation 5 who told him that Sony asked them to keep in mind a PC
version when developing their games. If thatâ??s true, then we may see
some PS5-exclusives coming to the PC.

--
I vescovi non gradiscono la Madonna Barbie. E vedrete quando sarà in
vendita il Dio Ken.

9 Risposte

Old

On 04.12.2019 18:32:49 +01:00, Lord Alucard 144Hz wrote:
> Russian gaming journalist

ROTFL

Lorenz

Nel suo scritto precedente, Lord Alucard 144Hz ha sostenuto :
> [...]
> Sony asked them to keep in mind a PC version when developing their games. If
> thatâ??s true, then we may see some PS5-exclusives coming to the PC.

LOLLE

Soprano

> [...]
> PlayStation 5 who told him that Sony asked them to keep in mind a PC
> version when developing their games. If thatâ??s true, then we may see

Basta fare abbonamento ps now 3 mesi e anche i tristi cassoniw si possono
godere questo splendido gioco.
--
Soprano

Lord Alucard

> ROTFL

Andrei Kolimasky

--
È morto il papà di Montalbano. E anche il fratello non se la passa
benissimo.

Briareos

"DLL" <old@age.com> wrote in news:qs8u3r$5n5$1@news.fcku.it:

> ROTFL

the vodka effect?

--
_Briareos_

XboxLive Gamertag: Briareos X

Psn tag: Briareos_x

bric451

Il giorno mercoledì 4 dicembre 2019 20:53:40 UTC+1, Lord Alucard 144Hz ha scritto:

> Andrei Kolimasky

Takagi nusu

Solid

Il 04/12/2019 18:32, Lord Alucard 144Hz ha scritto:
> https://youtu.be/W...

Spiace solo che Lowrenz, come si evince dal titolo, non possa giocarlo

(Topolaccio)

"Solid" ha scritto:

> Spiace solo che Lowrenz, come si evince dal titolo, non possa giocarlo

ROTFL ci ho messo un po' a capirla...

Lorenz

Sembra che Soprano abbia detto :

> Basta fare abbonamento ps now 3 mesi e anche i tristi cassoniw si possono
> godere questo splendido gioco.

Certo, anche se non mi pare ci sia ad oggi Horizon sul Now...